Werk / Hans Anders
1 / 6

Over werk

Stylish inspirerende trendcampagne

Trendwatchers Mona Lisa en Esther creëren speciaal voor Hans Anders elk seizoen vijf nieuwe briltrends. Of je nou een minimalist of een pure fashionista bent, bij Hans Anders slaag je áltijd voor je nieuwe bril. Wij vertalen die belofte naar een stylish inspirerende trendcampagne, die zowel offline als online duidelijk maakt: Hans Anders opent je ogen.

Disciplines brandidentity, campagne, corporateidentity, customerjourney, design, merkstrategie, onlinemarketing, socialmedia, videocontent, visualidentity

Over merk

Hans Anders

Merkpositionering, strategie, creatie. Uitgerold in alle denkbare middelen en kanalen. Van rtv-commercials, online content-creatie en instore branding tot huis-aan-huis foldermateriaal. Alles dus. Output: zo’n 400 projecten per jaar, proactief en on brief. Ziedaar, een klant met wie we al heel lang kunnen lezen en schrijven. Het resultaat van niet aflatende betrokkenheid, visie én… creativiteit.

Disciplines brandidentity, campagne, corporateidentity, customerjourney, design, merkstrategie, onlinemarketing, socialmedia, videocontent, visualidentity