Werk / Experience Heuver met VR
1 / 2

Over werk

Wat Heuver uniek maakt

Zijn enorme voorraad: een zee aan banden die zich uitstrekt over maar liefst 42.000 m2. Voor de Bauma, dé beurs voor grondverzetbedrijven die elke drie jaar wordt gehouden in München, vroeg Heuver ons om die gigantische voorraad zo tastbaar mogelijk over te brengen. Oja, en de stand is maar 18 m2 groot. Geen probleem. Onder het motto it’s all round perspective, creëerden we voor Heuver een virtuele tour door hun magazijn. Zo konden bezoekers terwijl ze op de stand stonden tegelijk virtueel op de heftruck door het magazijn crossen, banden ontwijkend, medewerkers groetend. Een intense ervaring die ze niet snel zullen vergeten. Benieuwd? Neem zelf eens een kijkje

Disciplines activatie, awareness, onlinemarketing, videocontent, virtualreality, visualidentity, vrexperience

Over merk

Heuver

Je hebt bandengroothandels en je hebt Heuver. Een nuchter familiebedrijf, dat al meer dan 50 jaar bouwt op klanttevredenheid. Inderdaad, vér voordat de huidige marketinggoeroes afstudeerden op Customer Experience. Een bedrijf dus dat het marketinghart op de goede plaats heeft en met wie het voor ons lekker sparren op niveau is. Een wisselwerking die zo goed bevalt dat we als bureau samen met de marketingafdeling van Heuver een interdisciplinair team vormen.

Disciplines activatie, awareness, onlinemarketing, videocontent, virtualreality, visualidentity, vrexperience