Werk / Bonvanie
1 / 6

Over werk

Kunst als bron

3 vestigingen, 32 medewerkers en 2 jonge enthousiaste ondernemers met de ambitie om zich verder te professionaliseren, dat zijn ingrediënten waar wij van smullen. Zeker als het gehele traject – van idee tot aan de transformatie in de winkel – binnen een half jaar gerealiseerd mag zijn. Met kunst als bron en Bonvanie als meester leidde dit tot kunstzinnige branding met als pay-off ‘ijskoude en chocoladekunstjes’. Van het designen van complete productlijnen, het inrichten van de winkels, tot aan het organiseren en begeleiden van een kick-off voor alle medewerkers. Kunst van het creëren… een lijn die we likkebaardend nog even doorzetten.

Disciplines bedrijfsstrategie, concepting, design, interieurdesign, merkstrategie, pos, positionering, rebranding, visualidentity

Over merk

Bonvanie

De warmste ijssalon van Nederland zijn… als dát je ambitie is, dan moet je meer in huis hebben dan ambachtelijk ijs alleen. En dát heeft Bonvanie, in hoorntjes van overvloed. De lekkerste, mooiste en origineelste ijsjes en chocolade. Ambachtelijke kwaliteit met verleidelijke toppings in de vorm van pretjes en genotjes. Inmiddels een begrip in Wierden, Nijverdal en Rijssen. Verhuizen naar één van die plaatsen dan maar? Hoeft niet hoor, want wij hebben het in de hand dat straks heel Nederland smelt voor Bonvanie. 

Disciplines bedrijfsstrategie, concepting, design, interieurdesign, merkstrategie, pos, positionering, rebranding, visualidentity