Werk / Hans Anders
1 / 7

Over werk

Trendcampagne SS2018

Voor dit modeseizoen spotten trendwatchers Mona Lisa en Esther van Hans Anders zes nieuwe briltrends. Drie voor de dames, drie voor de heren. Dit keer kregen de masterminds achter de brillen van Hans Anders een podium. Dit alles verpakten wij in een mooi magazine, trendvideo’s en stopmotion Instagram posts. Hans is on trend!

Disciplines campagne, corporateidentity, customerjourney, design, merkstrategie, onlinemarketing, videocontent, visualidentity

Over merk

Hans Anders

Merkpositionering, strategie, creatie. Uitgerold in alle denkbare middelen en kanalen. Van rtv-commercials, online content-creatie en instore branding tot huis-aan-huis foldermateriaal. Alles dus. Output: zo’n 400 projecten per jaar, proactief en on brief. Ziedaar, een klant met wie we al heel lang kunnen lezen en schrijven. Het resultaat van niet aflatende betrokkenheid, visie én… creativiteit.

Disciplines campagne, corporateidentity, customerjourney, design, merkstrategie, onlinemarketing, videocontent, visualidentity