Werk / Heracles
1 / 2

Over werk

Geen half werk voor halveseizoenskaarten

Lekker op de tribune zitten om Heracles aan te moedigen. Hmja… een avondje Netflixen is óók heel leuk. Keuzes, keuzes… Dus, hoe krijg je die eerste optie Top of Heart bij de Twentenaren? Onder ons campagnethema ‘wintertopweken’ maakten we van de winterstop een periode om warm voor te lopen. Met onder andere zegeltjes sparen bij tien PLUS supermarkten in de regio voor 40% korting op een halveseizoenkaart. Of een vriendenactie, waarbij men bij aankoop van meerdere halveseizoenkaarten een tegoed op de betaalkaart kreeg. En nog vele andere. Resultaat? De halveseizoenkaarten zijn niet aan te slepen. Een spel met alleen maar winnaars.

 

Disciplines advertising, brandidentity, campagne, merkstrategie

Over merk

Heracles

In 1903 trapten een paar jongens een balletje op een veldje. Sommige voorbijgangers bleven staan kijken, anderen mengden zich fysiek in het spel. Een lekker down-to-earth begin van voetbalvereniging Heracles, die zich in de jaren ‘60 in de eredivisie plaatste. Maar zelfs zo’n voortvarende club kan wel eens wat hulp gebruiken. Dus trokken we de stoute kicksen aan en meldden we ons met een aangesneden vrije trap voor onze hometown partner.

Disciplines advertising, brandidentity, campagne, merkstrategie