Werk / Jawel.nl
1 / 4

Over werk

Haantje de voorste

Onafhankelijke financieel intermediair Jawel.nl beet op z’n knokkels: 6 miljoen Nederlanders hebben een veel te dure banklening. Helemaal niet nodig, want net als oversluiten van je energiecontract, kan ook oversluiten van je lening je geld opleveren. Hoe maak je mensen daarop attent? A matter of marketing. We gaven Jawel.nl de status van wakende held, met de haan als campagneheld. “Kukelekuuu!!! Wakker worden!!! Je wordt geplukt door je bank. Oversluiten van je te dure lening is een eitje.”

Disciplines brandidentity, corporateidentity, design, introductiecampagne, merklancering, merkstrategie, onlinemarketing, radiocommerical, visualidentity

Over merk

Jawel.nl

Jawel.nl is een onafhankelijke financiële intermediair die zich heeft toegelegd  op het oversluiten van leningen. In een markt die nog altijd niet transparant is, verwoordt Jawel.nl – als een gevederde Robin Hood – expliciet het wantrouwen van het volk jegens de bancaire wereld en kiest de kant van de klant.

Disciplines brandidentity, corporateidentity, design, introductiecampagne, merklancering, merkstrategie, onlinemarketing, radiocommerical, visualidentity