Werk / Leferink
1 / 7

Over werk

Geeft werk ruimte

Met een complete rebranding, een nieuwe visuele identiteit én de slogan ‘Leferink geeft werk ruimte’, gaven wij ruimte aan de kracht en ambitie van Leferink. Zodat iedereen in een oogopslag weet: Leferink is dé autoriteit als het gaat om werkomgevingen waarbij de mens centraal staat. De conceptuele branding is niet alleen zichtbaar in het logo, maar ook in real life, als tastbare objecten die je tegenkomt in video en foto. Want de L is vanaf nu een Leferink-eigen haakje dat ruimte dynamisch maakt. Precies zoals Leferink doet met werkomgevingen. Videoproducties, bestaande uit een corporate video, hub- en hygiene content, corporate en campagnefotografie en de website zijn nu klaar. En there’s more to come. 

Disciplines brand identity, concepting, design, merkstrategie, positionering, visual identity

Over merk

Leferink

Office-as-a-service: gebouwen worden steeds slimmer en dus ook de inrichting. Leferink begrijpt dat als geen ander. Het gaat allang niet meer om het inrichten van een kantoor, maar om het geven van ruimte. Ruimte aan ambitie, groei, beweging. Ruimte aan mensen die geïnspireerd en vitaal willen zijn. Of het nou gaat om de plek waar je werkt of om wat je nodig hebt om overal goed te kunnen werken… er zullen altijd oplossingen gevraagd worden. Leferink heeft ze in huis, 50 jaar geleden, nu en morgen.

Disciplines brand identity, concepting, design, merkstrategie, positionering, visual identity