Werk / Louwman Exclusive
1 / 9

Over werk

Niet de usual suspect

De doelgroep van Louwman Exclusive is niet zomaar de usual suspect, net als de merken (Maserati, McLaren, Lexus, Morgan, Rolls-Royce, TVR, Bentley en Lamborghini). Het zijn individuen die zich niet makkelijk in een vast stramien laten strikken. Naast de mensen die zichzelf in een McLaren zien rijden, is er ook een grote groep Audi, BMW, Mercedes en Porsche rijders die je het licht wilt laten zien. Wij bedachten de merkstrategie die bij elke klant zijn gevoelige snaar raakt: Invite the individual in you. Inclusief de complete rebranding van website tot direct mail, die het exclusieve karakter benadrukt.

Disciplines corporateidentiy, customerexperience, customerjourney, merkstrategie, onlinemarketing, positionering, rebranding, showroomstyling, top of heart, videocontent

Over merk

Louwman Exclusive

Het moment dat je daadwerkelijk de sleutel in je Lamborghini stopt… daar gaat een wereld aan beleving aan vooraf. Een customer journey waar de meesten alleen maar van kunnen dromen. En de enkeling die z’n wens in vervulling kan laten gaan? Wij zorgen ervoor dat diegene Louwman Exclusive Top of Heart heeft zitten, omdat dat daar al zijn verwachtingen ten aanzien van service, beleving en kwaliteit ruimschoots worden overtroffen.

Disciplines corporateidentiy, customerexperience, customerjourney, merkstrategie, onlinemarketing, positionering, rebranding, showroomstyling, top of heart, videocontent