Werk / Turbo’s Hoet corporate identity
1 / 5

Over werk

1873... and counting

Iedere garagist een turbospecialist. Dit concept van Turbo’s Hoet zie je terug in ál hun uitingen: nieuwsbrieven, social media, beurzen, het turbohandboek, de app, de webshop, de interactieve website… Zo komt het dat steeds meer garagisten in Nederland vertrouwen op de technische kennis van de jongens van Turbo’s Hoet.

Disciplines blogmarketing, brandidentity, corporateidentity, design, dm, onlinemarketing, socialmedia, visualidentity, webstatistieken

Over merk

Turbo's Hoet

Turbo’s Hoet is de grootste turbospecialist van Europa. In haar veertig jarig bestaan heeft het bedrijf al meer dan één miljoen turbo’s verkocht. Het succes van Turbo’s Hoet ligt besloten in het feit dat de behoeften van de klant centraal staan. Daardoor heeft het een turbopartner-programma kunnen ontwikkelen, bestaande uit persoonlijke support, techniektrainingen, exclusieve acties, garanties én verzekeringen, waar inmiddels duizenden garagisten van profiteren.

Disciplines blogmarketing, brandidentity, corporateidentity, design, dm, onlinemarketing, socialmedia, visualidentity, webstatistieken