Werk / Turbo’s Hoet
1 / 5

Over werk

Een boost voor het loyaliteitsprogramma

Hoe geef je een krachtige boost aan je loyaliteitsprogramma? Voor Turbo’s Hoet ontwikkelden we de online marketing strategie die onder andere resulteerde in een website en een app waarmee automonteurs rechtstreeks toegang hebben tot de turbo-kennisbank. Een mooie symbiose van vakmanschap en klantenbinding. Meer kennis, meer binding, meer branding.

Disciplines appontwikkeling, brandidentity, design, merkstrategie, onlinemarketing, videoanimatie, visualidentity

Over merk

Turbo's Hoet

Turbo’s Hoet is de grootste turbospecialist van Europa. In haar veertig jarig bestaan heeft het bedrijf al meer dan één miljoen turbo’s verkocht. Het succes van Turbo’s Hoet ligt besloten in het feit dat de behoeften van de klant centraal staan. Daardoor heeft het een turbopartner-programma kunnen ontwikkelen, bestaande uit persoonlijke support, techniektrainingen, exclusieve acties, garanties én verzekeringen, waar inmiddels duizenden garagisten van profiteren.

 

Disciplines appontwikkeling, brandidentity, design, merkstrategie, onlinemarketing, videoanimatie, visualidentity